نوشته شده توسط : مصطفی طهرانی

 

این برنامه کاربردی آندروید با نام Card Case، این امکان را به کاربران می دهد تا محصولات و خدمات مورد نیاز خود را از عرضه کنندگان محلی به سادگی و فقط با وارد کردن نامشان برای تکمیل تراکنش، دریافت نمایند.

این برنامه کاربردی پرداخت سیار خرید کردن را برای کاربران به قدری آسان ساخته است که آنها حتی نیازی به خارج نمودن تلفن هوشمند خود از جیب یا کیف دستی شان ندارند.

این برنامه که توسط استارت آپ پرداخت الکترونیک Square فراهم شده است، Case Card نام دارد.

مگان کوئین، مدیر مرکز پرداخت الکترونیک Square می گوید: روش کار ساده است، کافیست هنگام خرید و راه رفتن نام خود را بگویید.

این برنامه کاربردی زمانی که مشتری در 100 متری فروشگاهی است او را شناسایی می کند و یک زبانه حاوی تصویر و اطلاعات کاربر و میزان کارت اعتباری او را باز می کند و به محض پذیرش محصول یا خدمتی توسط مشتری، برنامه تنها با دریافت صوتی نام مشتری، عملیات تراکنش و پرداخت را به طور خودکار انجام می دهد.

بیش از 20000 تجارت طی هشت هفته برای اشتراک این برنامه کاربردی ثبت نام کرده اند که از جمله می توان به کافی شاپ ها، نانوایی ها، آرایشگرها و حتی کشاورزان و فروشگاه ها و پاساژهای بزرگ اشاره داشت.

شرکت های پرداخت آنلاینی نظیر PayPal، برنامه کاربردی Google Wallet نیز به زودی از این برنامه کاربردی استفاده خواهند نمود.

Card Case برای تلفن های هوشمند Android و iOS و فقط در آمریکا موجود است ولی این شرکت قصد دارد تا سال 2012 این برنامه را وارد بازارهای بین المللی نماید.

 




:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست